Stále máte faktury na papíře, používáte několik nekompatibilních programů najednou a vaši zaměstnanci se nevyhnout opakujícím se zbytečným činnostem? Pak byste měli zpozornět. Většinu z toho můžete zefektivnit, nebo dokonce plně zautomatizovat s pomocí aplikací. Uspoříte tím čas i peníze.
Zautomatizovat můžete takřka jakoukoli činnost, kterou vykonáváte pravidelně podle nějakých jasných pravidel. Nepředstavujte si zatím samozřejmě pouze robota v továrně. K automatizaci úplně stačí software nebo aplikace, které za vás automaticky udělají to, co byste jinak dělali ručně. Její použití je ale širší. Může například propojit několik nezávislých systémů, ulehčit nebo zautomatizovat přenos dat mezi nimi, popř. může třeba jeden typ dat obohatit o data jiná.
Tento druh optimalizace procesů, s kterým pomáhají právě webové nebo mobilní aplikace, má tedy obrovské využití. S jejich přispěním provedete digitalizaci účetnictví, logistických procesů, výuky nebo vzdělávání zaměstnanců, řešení docházky, práce s rozpočtem, zamluvení zaměstnanců nebo místností nebo třeba předávání hodnot či informací uvnitř firmy.
Ušetří vám to čas, zvýší smysluplnost práce i stabilitu firmy a celkově to zefektivní fungování interních firemních procesů. Uspořit dokážete takřka milióny.
Pravidlem bývá, že čím větší firma je, tím složitější jsou její interní procesy. Freelancer se obvykle bez velké digitalizace obejde, ale tam kde jsou desítky nebo stovky různých zákazníků, zpracovává se obrovské množství dat a informace si musí předat mnoha různých lidí je digitalizace doslova nepostradatelná. Důvodem k digitalizaci je proto např. špatná nebo pomalá funkčnost některých procesů, přílišné zahlcení zaměstnanců zbytečnou prací nebo třeba nedostatek potřebných informací. Ve všech těchto případech byste měli digitalizací rozhodně zvážit.
Dnes takřka neexistuje činnost, která by nešla optimalizovat nebo úplně automatizovat. Bez digitalizace se sice ještě obejdou freelanceři či malé firmy, kde hravě vše podstatné zvládne jeden člověk, ale velké firmy by již rozhodně neměly váhat. Odměnou jim bude úspora času, peněz i nižší míra frustrace. Vykročíte i vy s digitalizací do budoucností?
Přemýšlíte nad digitalizací interních procesů a vývoje mobilní aplikace? Rádi vám s tím pomůžeme. Ozvěte se nám.
Odebírejte naše podcasty a objevte, proč nejčastěji aplikace neuspějí a jak tomu zabránit. Naservírujeme vám nejnovější přístupy i technologie, díky kterým budou vaše aplikace oblíbenější, ziskovější a budete s nimi mít méně starostí. Sledujte nás a uspějte na poli aplikací.
Self-service portal je webové rozhraní nebo aplikace, která umožňuje uživatelům samostatně provádět různé operace, spravovat účty a získávat potřebné informace bez potřeby interakce s lidským personálem.
Chci vědět vícV dnešní době se organizační prostředí neustále vyvíjí, a s tím roste i potřeba efektivního řízení zaměstnaneckých procesů. Zde vstupují do hry enterprise self-service (ess) a manager self-service (mss) portály.
Chci vědět vícV rámci digitální transformace se otevírají nové možnosti pro zlepšení zákaznického servisu a efektivity podnikových operací. Jedním z klíčových prvků je implementace zákaznické samoobsluhy.
Chci vědět vícKlientské zóny jsou v dnešní době klíčovým prvkem pro podniky, usilující o udržení a přitahování zákazníků. Budoucnost této oblasti se formuje novými trendy a přístupy k interakci se zákazníky.
Chci vědět vícV dnešním rychle se měnícím obchodním světě je klientská zóna klíčovým prvkem ve vztahu mezi podnikem a zákazníky. Tato oblast není pouze místem pro transakce, ale spíše platformou pro tvorbu pozitivních zážitků zákazníků.
Chci vědět víc