Optimalizujte obchodní procesy s naším B2B portálem, který umožňuje zákazníkům samostatnou správu požadavků a efektivní nákupy, zároveň snižuje zátěž na zákaznickou podporu a podporuje obchodní růst.
Proč chtít portál
V reakci na novou legislativu v energetice, která klade významné požadavky na pravidelné informování o spotřebě tepla a teplé vody, přinášíme klientský portál navržený speciálně pro energetické společnosti. Tento portál usnadňuje splnění nových povinností a zároveň poskytuje uživatelům pohodlný přístup k důležitým datům.
Proč implementovat náš portál
Představujeme klientský portál určený pro telekomunikační společnosti, který umožňuje zákazníkům efektivní správu svých služeb a tarifů. Tento portál je navržen tak, aby zákazníkům poskytl plnou kontrolu nad jejich telekomunikačními službami, zlepšil zákaznickou zkušenost a zvýšil spokojenost klientů.
Výhody
V dnešním dynamickém průmyslovém prostředí je digitalizace nezbytná pro udržení konkurenceschopnosti. Naše řešení, klientský portál, je navrženo přímo pro potřeby výrobců strojů a zařízení, aby zjednodušilo a zefektivnilo jejich interakce se zákazníky, zlepšilo správu objednávek a servisů, a poskytlo platformu pro prodej náhradních dílů.
Proč chtít portál
Speciálně vyvinutý portál, který je designován pro optimalizaci a zjednodušení procesů spojených se správou leasingů a půjčování – od administrace smluv až po servisní služby. Detailní přehledy pronajatých strojů, samoobslužné funkce, automatizované fakturace a personalizované notifikace zvyšují zákaznickou spokojenost a efektivitu, zatímco cross-selling podporuje obchodní růst.
Proč si vybrat náš portál
Spolupráce s námi vám nepřidělá vrásky.
Detailně prozkoumáme vaše firemní nástroje, identifikujeme zákaznické potřeby a získáme plné porozumění projektu.
Kreativně oblékneme vaši zákaznickou zónu, s důrazem na uživatelskou přívětivost a poutavý design.
Realizujeme přenos informací mezi portálem a ERP, zajistíme aktuální data o zákaznících a objednávkách.
Integrujeme funkce, které nejsou přímo dostupné ve vašem ERP, do backoffice portálu.
Pilotně testujeme u vybraných zákazníků (zaměstnanců) a sbíráme cennou zpětnou vazbu pro další zdokonalení.
Spouštíme váš portál do provozu a pečujeme o jeho správu a neustálý rozvoj, aby odpovídal vašim aktuálním potřebám.
Funkční část aplikací píšeme převážně v Symfony 5 formou REST API. Na vývoj vizuální části používáme React, Next, Typescript a v případě vývoje mobilních aplikací React Native. V případě potřeby používáme programovací jazyky C# a Python (Django) a další technologie jako např. Kubernetes, Docker, Elasticsearch, Redis, Cypress a mnohé další.
Veškeré funkčnosti vytváříme a testujeme na demo verzi projektu. Všechny provedené změny ukládáme pomocí nástroje GIT. Revizi a testování nového kódu vždy provádí jiný vývojář, než je autor kódu. Díky tomu se můžete spolehnout na dvojí kontrolu funkčnosti.
Do ostrého provozu následně nasazujeme pouze na demu schválené úpravy. Otestované funkce udrží v plynulém provozu automatické testy, které aplikaci nepřetržitě testují a dávají report o případných chybách.
Nejčastěji se doba realizace pohybuje mezi 3 - 6 měsíci. Tuto dobu ovlivňuje náročnost aplikace, kvalita zadání, přístup klienta k projektu a naše aktuální kapacity.
Při vývoji budete komunikovat primárně s projektovým manažerem, kterým je nejčastěji CEO agentury Radek Semančík. Při dílčích úkolech je možné být v kontaktu i s příslušným specialistou.
To považujeme za zásadní, a proto systémy a aplikace tvoříme na základě tzv. agilního vývoje, který výrazně zvyšuje šanci na úspěch projektu.
Projekt rozdělíme do několika fází a každou řešíme samostatně. Na začátku každého sprintu nejprve vytváříme a testujeme funkční prototyp. UX nakreslí wireframe (drátěný model aplikace), ve Figmě (grafický software) vytvoříme klikatelnou prezentaci a tu otestujeme u určité testovací skupiny uživatelů. Každé 4 týdny si dáme na předávacím meetingu zpětnou vazbu a následně na plánovacím meetingu dohodneme další postup a cíle pro následující fázi.
Agilní vývoj znamená rychlý a postupný vývoj. Projekt je rozdělen do několika fází. Každá fáze se zpracovává samostatně a na jejím konci se vše vyhodnotí, dá se zpětná vazba a dohodne další postup a cíle pro následující fázi. V řadě případů je možné i jednotlivé fáze otestovat v praxi a díky reálné interakci návštěvníků odhalit možné chyby a přijít s vylepšeními.
Agilní vývoj umožňuje velmi flexibilně reagovat na změny požadavků v průběhu vývoje. Díky agilnímu vývoji se výrazně zvyšuje šance na úspěch aplikace či systému, protože se průběžně vychytají chyby, které by jinak byly mnohdy zjištěny až při dokončení projektu.
Záleží na individuální domluvě, s klienty zpravidla spolupracujeme online, ale jsou možné i osobní schůzky (v Praze, příp. za vámi dojedeme).
Sídlo společnosti
Korunní 2569/108, Vinohrady
101 00 Praha 10
Platební údaje
IČ: 09108939
DIČ: CZ09108939
Bankovní účet: 293121518/0300
Copyright 2022
Pixape, s. r. o.
Všechna práva vyhrazena
Chcete kvalitní software na míru nebo konzultaci zdarma?